Díky správě se nemusíte starat o žádné složitosti. Vše důležité za Vás obstaráme.
Systém pravidelně aktualizujeme o nové funkce a vylepšení. Aktualizace probíhají zcela automaticky bez potřeby jakéhokoliv zásahu z Vaší strany.
Systém neustále aktualizujeme, aby splňoval požadavky české a evropské legislativy. Souhlas s požadavky na ochranu osobních údajů (GDPR) je samozřejmostí.
Přidávejte neomezené množství dat do systému a to bez obav. Microsoft Azure Germany je poskytovatelem cloudu splňující nejpřísnější požadavky a normy na bezpečnost dat a ochranu soukromí.
Díky pravidelnému zálohování se nemusíte obávat o Vaše data. Pro bezproblémový chod systém nepřetržitě spravujeme a provádíme pravidelné údržby.
Pokud si nebude vědět rady, napište nebo zavolejte. Chceme, abyste z docházkového systému iTA získali maximum. Neváhejte nás kontaktovat každý všední den od 9:00 do 16:00 (množství hodin podpory zdarma dle velikosti firmy).
Nově s prodlouženou zárukou na 5 let.
Moderní docházkový terminál se čtečkou čipů, karet či nálepek. Komunikace pomocí LAN.
24 900 KčModerní docházkový terminál se čtečkou čipů, karet či nálepek. Komunikace pomocí LAN či WiFi.
26 900 KčModerní docházkový terminál se čtečkou čipů, karet či nálepek. Komunikace pomocí LTE.
27 900 KčModerní docházkový terminál se čtečkou čipů, karet či nálepek + snímač otisku prstu. Komunikace pomocí LAN.
26 900 KčModerní docházkový terminál se čtečkou čipů, karet či nálepek + snímač otisku prstu. Komunikace pomocí LAN či WiFi.
28 900 KčModerní docházkový terminál se čtečkou čipů, karet či nálepek + snímač otisku prstu. Komunikace pomocí LTE.
29 900 KčVarianta bez terminálu, značení docházky za pomocí mobilní aplikace a NFC tagů.
4 990 KčJakožto výrobci jsme připraveni splnit standardní i méně standardní požadavky našich zákazníků.
Základní prezentace a nastavení systému jsou k dispozici zdarma (množství hodin zdarma závisí na velikosti firmy). Rozšířená prezentace a nastavení systému jsou účtovány částkou 1 200 Kč za hodinu.
zdarmaOsobně či přes vzdálený přístup systém odborně nainstalujeme na míru Vašim potřebám a proškolíme Vaše uživatele tak, abyste mohli ihned začít evidovat docházku. Obvyklá doba trvání jsou 4 hodiny. Nad rámec obvyklé doby trvání se účtuje částka 1 200 Kč za hodinu.
4 990 KčExport Vám umožní automatický přenos dat docházky do Vašeho účetního systému. Díky exportu výrazně zrychlíte celý proces zpracování docházky. Balíček obsahuje všechny povinné položky exportu, další specifické úpravy jsou účtovány částkou 1 500 Kč za hodinu.
4 990 Kč