VYZKOUŠEJTE SI DOCHÁZKOVÝ SYSTÉM iTA NA 3 MĚSÍCE ZDARMA!
ÚČET ZDARMA, BEZ ZÁVAZKŮ
Systém iTA si můžete důkladně vyzkoušet bez závazků, bez nutnosti zadávat platební kartu, jednoduše se všemi funkcemi. Vytvoření účtu zabere maximálně 2 minuty.
V RÁMCI ÚČTU ZÍSKÁTE:
✓ docházku na 3 měsíce zdarma pro neomezený počet zaměstnanců
✓ přístup k aplikaci pomocí webového prohlížeče, mobilního telefonu či tabletu
✓ sledování pracovní doby zaměstnanců, absencí, dovolených, přesčasů, individuální nastavení pracovních pravidel, exporty, reporty a další
✓ nápovědu, která Vám pomůže se základními kroky
✓ podporu na telefonním čísle 517 30 20 10
PO 3 MĚSÍCÍCH SE SAMI ROZHODNETE
Do 3 měsíců budete mít určitě jasno. Pokud se rozhodnete pro docházkový systém iTA, zajistíme Vám pravidelnou správu systému hrazenou dle ceníku. Není potřeba s námi podepisovat žádnou smlouvu. Na byrokracii si příliš nepotrpíme, raději věnujeme pozornost Vaší spokojenosti.
Pokud ale z jakéhokoli důvodu nebudete chtít pokračovat, nebudeme se na Vás zlobit. Vytvořený účet dle Vašich preferencí uložíme nebo smažeme a budeme se těšit, že se k nám třeba jednou vrátíte.
NEMÁTE MOŽNOST NEBO SI NECHCETE ZAKLÁDAT ÚČET ZDARMA?
Nevadí. V případě zájmu Vám můžeme celý docházkový systém iTA bezplatně předvést přímo ve Vaší firmě. Ukážeme Vám, jak docházka funguje a co vše umí. Pro nezávaznou konzultaci stačí zavolat na telefonní číslo 517 30 20 10. Po individuální domluvě možnost také pronájmu nebo zapůjčení k testovacímu provozu.
Docházkový systém iTA je jednoduchý a přehledný. Díky možnosti reportů nám šetří spoustu času s evidencí docházky a hlavně umožňuje přesný přehled pohybu zaměstnanců na pracovišti. Mohu jen vřele doporučit!
Docházkový systém iTa nám výrazně zjednodušil evidenci i kontrolu docházky všech našich zaměstnanců. Líbí se mi jeho jednoduchost a intuitivní ovládání. Zaměstnanci oceňují především možnost během měsíce nahlížet do své evidence příchodů a odchodů a pro účtárnu jsou velkým zjednodušením i měsíční reporty s docházkou. Pokud uvažujete o pořízení tohoto systému, neváhejte! Za Jean Paul’s všem vřele doporučujeme
V minulosti jsme docházku zaměstnanců zapisovali ručně do excel tabulek, což byla zbytečná ztráta času. Od doby, co používáme Váš docházkový systém iTA nám tato práce odpadá a konečně máme více času na důležitější věci. Hlavně máme jistotu, že je docházka zaměstnanců zaevidovaná 100% přesně.
Naše zdravotnické zařízení používalo klasické píchačky, ale tento způsob evidence nám přestal vyhovovat z důvodu absence času pro neustálé manuální zpracovávání docházky. Docházkový systém iTA nám nyní zpracovává docházku automaticky, což nám uvolnilo ruce pro potřebnější věci. Dále si ceníme technické podpory, která nám nastavila systém na míru, přesně podle našich specifik provozu.
Systém funguje po 3 měsících používání v pořádku jak na mobilních telefonech Android tak na Iphone, mám kompletní informace kdykoliv a hlavně na konci měsíce nemusím kontrolovat ručně psané docházky. Případně dohledávat zda jsou záznamy v pořádku. V neposlední řadě se rozčilovat nad nekompletní docházkou. Používání systému nám přineslo pořádek v docházce, není možné si připsat do pracovní doby čas navíc, uspořilo mi to hodně času při kontrole a předání hodin účetnímu. Docházku za předchozí měsíc mám uzavřenou k prvnímu dni následného měsíce. Nikdo si nic nemusí psát ručně. Celý systém byl vřele uvítán i zaměstnanci. Kliknout na telefon zabere pár vteřin.
Docházku jsme evidovali papírovou formou, což už nám ale začalo přerůstat přes hlavu a měli z toho akorát tak nervy. Nyní jsme vyzkoušeli online docházkový systém iTA, díky čemuž máme dokonalý přehled o docházce zaměstnanců a ještě jsme se zbavili papírování. Pokud potřebujete spolehlivý, ale přitom jednoduchý online docházkový systém, který lze přizpůsobit vašim potřebám, s technickou a poradenskou podporou, tak vám systém iTA vřele doporučuji!