Recenze docházkového systému iTA
Co si myslí naši zákazníci
Celkově nám Váš systém v současné podobě vyhovuje a nějaké další funkcionality vlastně ani tolik nepoptáváme. Zásadní je pro nás spolehlivost systému. A co bych možná ocenil především – máte velmi dobrou zákaznickou podporu. Ostatní systémy obvykle na podpoře šetří do té míry, že buď není komu zavolat, nebo operátor není příliš orientovaný. To, že jste mi systém nastavili, aniž bych se s ním musel nějak podrobněji seznamovat, a od té doby běží (s minimálními zásahy, které opět raději nechávám na Vaše pracovníky), je velká přednost.
Dříve jsme měli kvůli nepřehledné docházce zaměstnanců zbytečně vysoké náklady na mzdách. Teď za pomocí docházkového systému se nám povedlo ušetřit více jak 50.000,- během prvního půl roku.
Docházkový systém nám umožnil lepší on-line přehled nad aktuálním nasazením pracovníků našich jednotlivých subdodavatelů na konkrétních zakázkách / akcích a tím umožnil lepší komunikaci se subdodavateli ve věci jimi požadovaných finančních úhrad za provedenou práci.
Docházkový systém iTA je jednoduchý a přehledný. Díky možnosti reportů nám šetří spoustu času s evidencí docházky a hlavně umožňuje přesný přehled pohybu zaměstnanců na pracovišti. Mohu jen vřele doporučit!
Docházkový systém iTa nám výrazně zjednodušil evidenci i kontrolu docházky všech našich zaměstnanců. Líbí se mi jeho jednoduchost a intuitivní ovládání. Zaměstnanci oceňují především možnost během měsíce nahlížet do své evidence příchodů a odchodů a pro účtárnu jsou velkým zjednodušením i měsíční reporty s docházkou. Pokud uvažujete o pořízení tohoto systému, neváhejte! Za Jean Paul’s všem vřele doporučujeme
V minulosti jsme docházku zaměstnanců zapisovali ručně do excel tabulek, což byla zbytečná ztráta času. Od doby, co používáme docházkový systém iTA nám tato práce odpadá a konečně máme více času na důležitější věci. Hlavně máme jistotu, že je docházka zaměstnanců zaevidovaná 100% přesně.
Naše zdravotnické zařízení používalo klasické píchačky, ale tento způsob evidence nám přestal vyhovovat z důvodu absence času pro neustálé manuální zpracovávání docházky. Docházkový systém iTA nám nyní zpracovává docházku automaticky, což nám uvolnilo ruce pro potřebnější věci. Dále si ceníme technické podpory, která nám nastavila systém na míru, přesně podle našich specifik provozu.
Systém funguje po 3 měsících používání v pořádku jak na mobilních telefonech Android tak na Iphone, mám kompletní informace kdykoliv a hlavně na konci měsíce nemusím kontrolovat ručně psané docházky. Případně dohledávat zda jsou záznamy v pořádku. V neposlední řadě se rozčilovat nad nekompletní docházkou. Používání systému nám přineslo pořádek v docházce, není možné si připsat do pracovní doby čas navíc, uspořilo mi to hodně času při kontrole a předání hodin účetnímu. Docházku za předchozí měsíc mám uzavřenou k prvnímu dni následného měsíce. Nikdo si nic nemusí psát ručně. Celý systém byl vřele uvítán i zaměstnanci. Kliknout na telefon zabere pár vteřin.
Docházku jsme evidovali papírovou formou, což už nám ale začalo přerůstat přes hlavu a měli z toho akorát tak nervy. Nyní jsme vyzkoušeli online docházkový systém iTA, díky čemuž máme dokonalý přehled o docházce zaměstnanců a ještě jsme se zbavili papírování. Pokud potřebujete spolehlivý, ale přitom jednoduchý online docházkový systém, který lze přizpůsobit vašim potřebám, s technickou a poradenskou podporou, tak vám systém iTA vřele doporučuji!